söndag 25 april 2010

SÖNDAG


Sitter och pluggar och försöker komma på nått vettigt och skriva. Igår var jag en sväng på stan med Linda. Var duktig och inte shoppade någonting, men det kanske inte är någon större bragd då jag ju handlade i fredags. Blev en trevlig runda och en lunch med lite prat om ditten och datten. Spanat in lite kläder som jag verkligen inte hoppas ska ta slut tills på tors. På kvällen höll jag sofia sällskap, och det blev även lite barnpassning :) medan hon fixa käk. Efter lunch tänkte jag slänga in Hector i bilen och lämna en bok på skolan och sedan en sväng till Färjestad. Om jag har tur kanske jag får med mig Anna på en promme. Bra pluggväder är det iafl, gråmulet. Vad händer på Valborg tro? Känns som man vill göra något med dem iklassen som förra året. Men det hänger väl lite på vädret också. Nej nu blir det back to plugg. Vad kul att så många läser bloggen, förresten! Och skriv gärna och kommentara, det tycker jag är trevligt :)
Kram E

2 kommentarer:

  1. Maten såg riktigt mumisg ut :)
    Hoppas ni kommer ut på en "promme".
    Själv sitter jag och tentapluggar fast det är kul med avbrott som att läsa bloggar ;)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Japp i hela 2h!!! var ute och gick helt sjukt. Hektor var glad för långprommenad iafl. Mm det blir lätt så att man halkar över på annat. Men som sagt tror jag man behöver släppa det lit också och se det med nya ögon. Kram

    SvaraRadera