tisdag 6 april 2010

FRISÖRBESÖK

Imorse var jag och klippte mig, toppade till det lite bara. Nu är det tänkt att det ska sparas en bit igen. Variation är grejen. Helt spontant sa min frisör att det skulle vara fint med lite ljusare slingor nu till våren. Eftersom jag ändå tänkte göra nått med det så tänkte jag att varför inte. Hastigt och lustigt frågade hon om jag hade tid så kunde vi ta det samtidigt. Spontanitet så det heter duga. Skönt när man hittat sin frisör som man kan vara trygg med. Lyckades dock inte få någon bra bild på det :( Har gjort storkok med matlådor också. Pasta o kasslergratäng med bladspenat och kycklinggryta med vitlök,kryddor och citron. Imorn blir det en heldag med plugg och sedan jobb. Nu blir det en liten kvällstur med gubben och sen en tidig kväll!
/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar