onsdag 24 juni 2009

Flyttkaos

Sitter nu framför datorn, helt slut efter dagen. Har varit varmt idag, riktigt varmt och jag har varit inne och flyttstädat och kört bort mina 2000 påsar med en massa saker. Känner att en rensning är ett måste. Kan bara tänka mig Martins min när han kommer hem från jobbet och ser alla påsar och grejer som just nu belamrar vår hall. Förkylningen håller i sig med hosta och idag har jag knappt kunnat prata vissa stunder. Martin kom just in:
- Vad är detta?, vad ska du göra med det? Kommer ju inte ens in i garderoben! Jag måste det!
Hahaha känner jag min pojkvän eller :) Han har också fått ett roligt jobbesked, så glad och han förtjänar det verkligen så som han sliter. Puss <3

Nej nu orkar jag inge mer... ska gå och kasta mig i sängen efter att ha tagit en rejäl "sup" echinagard.

God night!!

2 kommentarer:

  1. Hej Emelie! Roligt att läsa din blogg och se lite bilder från midsommar! "mosters tips" om Echinagard, det måste väl vara jag, eller? Hoppas att förkylningen är bättre! Ses vi någonting i sommar? "Minsta kusinen" är bättre nu i sina vattkoppor. Många kramar från (moster) Gunilla

    SvaraRadera
  2. Hej, vad roligt att du också följer bloggen.
    Japp det är du det :) Börjar bli bättre nu i alla fall. Ja jag hoppas på att vi kan ses nån sväng i sommar. Hoppas ni har det bra i värmen! kramar!!

    SvaraRadera