torsdag 4 juni 2009

Jahapp


Sitter här och det regnar och är svinlkallt... usch. Hoppas sommaren har bättre väder än såhär och bjuda på. Men tidigare i veckan var det ju riktigt varme och skönt. Var och badade med Hektor vid gbg-udden, han plumsade runt men för mig blev det inte något dopp. Erkänner att jag är nog en badkruka när det gäller badning i sverige. På kvällen var jag och Linda i huset brevid på picnic här i området, riktigt mysigt och god kycklingsallad hade vi också med oss. Det är nått jag ska satsa på att ha picnic lite oftare för det är ju så mysigt och ta till vara på solen och naturen. Igår var vi på IKEA och handlade bla lite ramar till våra papyrus som vi köpte i egypten. Idag har vi gått på stan och köpt doppresent till Martins kusins barn som vi ska på dop hos på söndag. Blev ett album och så ska jag göra el liten påse i organzatyg med ett litet gosedjur i. Alltid kul och pyssla ihop nått! Imorn väntar jobb i Charlottenberg hela dagen, Money money money its funny!!! Nu blir det kolla på en film med mina pojkar!

5 kommentarer:

  1. Det var mys med pickenicke ute i gräset, får vi göra om de nån gång när pojkarna våra är ute på annat :)

    SvaraRadera
  2. ja de e klart vädret får allt bli lite bättre först!

    SvaraRadera
  3. Hihi ja jag har en rätt stor resväska så de är bara att hoppa ner :) Vart växlade ni pengar btw?

    SvaraRadera
  4. vi växlade på forex så slipper man växlingsavg + att man kan växla tillbaka det man inte gör av med, om man är duktig :P

    SvaraRadera
  5. Ah de va ju bra hehe :) blir de väl att växla där då!

    SvaraRadera