fredag 12 juni 2009

Student med många kära återseenden




Pojkvänsgratulationer



Stolt moder



blå-gul himmel



Jag och Linda och Anna var på Bergvik och shoppade en sväng...Pärlor

Studentoutfit

Sommarlinne


Igår var det dags, Carro tog studenten. I och med att jag inte träffat henne på ett par år typ var jag full av förväntan. Men det kändes som igår och massa minnen bubblade upp från när man var en sådär 18-19 år och livet var på ett annat sätt. Känns som man växt otroligt mycket, då kände man sig som en ungdom. Man bodde hemma, var singel och arbetslös typ. Nu känns det som vuxenlivet börjar komma ikapp med sambo,lägenhet och hund :)


Pratade med Sofia förrut, så glad att jag ringde var härligt och prata med henne och till veckan tror jag vi skulle ses. Var också hemma hos mamma och pappa en sväng, fick lite mat och hämtade hundfoder som pappa hade fixat.


Aj, har ett stort rivmärke från Hektor som prompt skulle upp i skrivbordsstolen för en liten stund sen. Inte skönt. Imorn ska jag ner till Sundsta och titta på Martin som ska ta sig an statsloppet. Lägger upp lite bilder från veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar