tisdag 30 juni 2009

Händelserik helg











Martin skulle ju upp och röja inför älgjakten så jag hängde på och fick en roadtrip till Jämtland ett ställe som heter Stenstavik. Otroligt vad fin natur det blir ju längre norr ut man kommer. På vägen upp fick vi nyheten att Michael Jacksson har dött, och det blev en hel del låtar som spelades i radion till hans minne. Jag har aldrig varit något inbitet fans även om jag tycker att han var och kommer alltid vara ett stort fenomen på pophimlen, just för att han var så mycket mer än bara en artist. Stugan vi bodde i var Martins kompis flickväns och hade hela 3 olik sovrum(!) då kan ni gissa hur stort det var. Lägger så klart upp lite bilder så ni får se...
Har också fått en tremänning i helgen en liten Alvin :) Hoppas man får träffa han.
Nu blir det en sväng upp till Sunne och landet med Martin. Tjipp o hej på er i värmen!

2 kommentarer:

  1. Låter mysigt det där. Du kanske blir bosatt på landet en vacker dag;)
    Vilken kusin är det som har fått barn? Kram

    SvaraRadera
  2. Fredrik på pappas sida. ja lite utanför stan kan jag nog tänka mig. Måste ses snart, men fullt upp :P vi får försöka tajma in nån bra dag :)kram

    SvaraRadera