fredag 3 juli 2009

På resande fot igen

Hemkommen från Sunne igår och Mellerud idag (tillslut efter vissa oangenäma omständigheter) Ska bli riktigt kul och träffa Helene och Carro igen och se hur hon har det där nere. En Lisebergstur är också planerad. Jag är väl ingen karusellmänniska direkt men man får plocka fram modet på tåget haha. Var iafl väldigt längesedan man var där, kan det ha varit på klassresan i 8:an? huva lång tid det. Har väldigt späckat just nu men hoppas hinna med allt jag vill och måste göra. Nyckelhult på måndag? Jag och martin kanske tar en sväng dit opp, så mycket frågetecken just nu som min kära mor brukar säga :) Vore kul och träffa Västeråsingarna som jag tror skulle komma upp i veckan, nu när det inte blev nått i midsommar. Nej nu ska jag återgå till packningen. Nått som är bra med att man far hit och dit är ju att man i stort sätt packat redan ;) Puss!

2 kommentarer:

  1. Hej från moster nr två! Robin och jag befinner oss just nu i Västerås och kollar på alla fina bilar som cruisar runt här med ett brummande. Vi var på fincruisingen igår, man svimmar nästan av all blank crom...
    Hoppas vi ses i Nyckelhult igen, vore kul om Martin också var med! Kram från oss

    SvaraRadera
  2. Åh det måste vara en upplevelse det. Ja undrar hur många timmar dem lägger ner på och putsa och greja med bilarna. Kram på er alla!

    SvaraRadera