söndag 5 juli 2009

Städryck

Göteborg från ovan
Helene & Carro
Orkar inte ha stökigt och skitigt! lika bra att ta allt när man ändå är i gång. Har ju nyss flyttstädat så har rutin på det nu iafl. Regnet har äntligen kommit och det är inte outhärdligt att vara i lägenheten längre. Ska hem till Färjestad och hämta och lämna lite saker hos mamma och pappa. Kom hem en dag tidigare än beräknat från Mellerud vilket var både synd men bra då jag satte igång och reda upp redan igår. Har bytt en del grejer från min lilla etta som jag nu har här i lyan, alltid kul och förnya lite här hemma. Var också en sväng till Bloms varuhus i Mellerud, och fick tag på ett par nya gardiner och strumpor. Fick också se Helenes bedårande lilla pappilion Yinnie (se bild: http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.2628837 ). I Fredags åkte vi direkt när jag kom till Mellerud vidare ner till Göteborg och Liseberg. Var väldigt läskigt första åket men sen släppte det mer och mer :) Det var en härlig dag med varmt och soligt väder. Nej nu ska jag återgå till städningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar