onsdag 22 juli 2009

Känslor

Alltid samma oro och ångest. Har bokat in att jag vill jobba idag men fick inget sms igår som dem brukar skicka ut om man får jobba dan där på. Vill åka hem till Färjestad och vara med mamma och pappa, Johan lillebror var tydligen ute i skogen och tältade med en kompis. Var verkligen jättelänge sen jag träffade honom. Miss u lillebror! Martin ringde precis med, så skönt att prata med honom när man är nere. Grejen är att ibland får jag bara gråtattacker och deppkänslor utan att jag kan sätta fingret på vad det är. Känner bara en klump i halsen och en orolig känsla i kroppen. Anna åkte tillbaks till Norge idag med, trodde inte hon skulle åka så tidigt :( Men pratar med Carro nu så ska följa med och kolla på lägenheter till henne, känns skönt och få något annat och tänka på, det behövde jag! mamma och pappa får jag ta imorn, ska hjälpa mamma med att plantera om blommor också. Idag skiner solen och jag har nyss avnjutit ett iskallt glas cola med citron på balkongen, aaahhh!

2 kommentarer:

  1. Jag vet hur det känns, det bara blir så ibland! Bara höra av dej om du känner dej så igen, jag finns ofta nära till hands även om mamma å pappa alltid är bäst!

    Kram på dej

    SvaraRadera
  2. Usch, sådär önskar man att man aldrig ska behöva känna, ändå kommer de där gråtattackerna ibland =(
    Kände precis så med, därför jag åkte så tidigt, men det är historia nu! Jag kommer igen den 3 augusti, hoppas vi kan ses den veckan!! Keep up the good mood (precis som du skrev till mig) så ses vi!!! Puss o kram från Anna

    SvaraRadera