lördag 18 juli 2009

Myskväll

I Tors mötte jag upp mamma på stan, för byxjakt för mammas del. Jag hittade en jättefin svart kjol på h&m men fanns bara i 34.Hade verkligen velat haft den kjolen var på rea också så den var inte dyr alls. Mamma hittade ett par byxor iafl :) och jag shoppade lite på clas ohlsson, saker jag behövde. På kvällen var jag hos Linda, på Mary Kay kväll. Det var helt underbart. För er som inte vet vad det är kan jag berätta att der är ett amerikanskt märke med hud och smink produkter. Blev alldeles bebislen efteråt, kan jag varmt rekomedera. Har också gett förslag på några vänner som kanske är intresserade av att ha en egen sån kväll, så ni kan bli uppringda :)
Nu ska jag till Sofia på tjejkväll (undantagsvis Hektor) hoppas det går bra och att han inte gnäller allt för mycket. Fortsätter med updaten imorn, såg precis att det skulle bli uselt väder imorn så det blir nog tid till sånt. Ha en fin kväll !

2 kommentarer:

  1. Va också på Mary Kate visning idag och köpte massa :) Det var väldigt bra grejer! Den 7 augusti är nu inbokad för firande av jeja och anna så att du vet. Vi får försöka ses snart! Puss

    SvaraRadera
  2. jaha vad coolt :) vad köpte du för något då?kram

    SvaraRadera