onsdag 8 juli 2009

intensiva dagar


Sitter nu i soffan och tar det lugnt, Hektor ligger raklång brevid :) Skönt att alltid ha någon hemma när Martin jobbar. Kommer inte ihåg hur det var innan Hektor kom i Mars, man har blivit så van att alltid ha honom i hasorna. Följde med Anna och hennes familj till mini femdagars som pågår just nu. Var verkligen flera år sedan jag sprang en orienteringstävling senast, så det var lite nervöst när man nu tog steget till en comeback hehe. Sommarjobbade ju själv med den tävlingen när jag var yngre så tävlingen ligger mig varmt om hjärtat. Jag och Annas mamma sprang samma bana så vi tog "lite" hjälp av varandra, vilket jag var glad över. Tiden kunde väl ha varit bättre men det var skönt efteråt när man är så tömd i kroppen. Varför springer jag inte oftare?


Blev också en fika med 3/4 av Färjestadflickorna Linda och Anna. Härligt och det känns alltid som på den gamla goda tiden. Skönt och prata av sig lite i det soliga vädret. Invigde mina nya skor vilket resulterade i att jag nu har 4 skavsårsplåster på fötterna.


Skorna, ett par vita tygskor, lite nya trosor, en ny plånbok, smink och ett par härliga mysisar blev det bland annat när jag och Anna tog en liten nätt shoppingrunda på 4 timmar igår. Behövde faktiskt lite grejer så det var skönt. Har också planer på att sy om en kofta till en bolero, så när pysselandan faller på ska jag sätta igång.



Känner mig så maktlös, knivar skär i mitt hjärta när jag läser och vet om hur du mår. Tänker på dig ofta och hoppas att du mår någorlunda bra. Finns här när du än behöver mig, hoppas du vet det...
Börjar få ordning här hemma med, så skönt att äntligen kunna gå fritt utan att gå slalom över grejer när man ska någonstans i lägenheten. Har också köpt tårtljus med texten "lost count" till Martins mamma. De var så roliga att jag bara var tvungen att köpa dem :) nu har jag inget mer att skriva för tillfället. Over ´n out.

5 kommentarer:

  1. Hehe vart har du hittat såna ljus? Verkar ju hysteriskt roligt ;)
    Gillar du Mary Kay produkter förresten??
    Kram!

    SvaraRadera
  2. på lagerhouse, fanns också med texten you´re old :P vad är det för något? :) kram

    SvaraRadera
  3. Ok! Sån måste jag köpa ;p
    De är hudvårdsprodukter å smink osv. Lite dyrare märke dock.. har en kompis som kommer hit nästa vecka å hon säljer sånt. Man får alltså en "klass" där man går igenom produkterna. Med andra ord, man sitter å sminkar sig å leker med olika grejer =D tänkte om du va intresserad å ville va med? Ev då..försöker hitta folk men känner ju inte så många :)

    SvaraRadera
  4. ja det vore kul ju :) för man behöver inte köpa om man inte vill väl?

    SvaraRadera