onsdag 29 juli 2009

HAMNFESTIVAL

Har inte hänt så där jättemycket sen sist. Jobbade igår kväll och det gick helt ok. Sen såg jag och Martin (mest jag, haha) på cinderella story på 3:an. Fullkomligt älskar såna filmer, finns ju ganska många i den genren och jag och färjestadgänget har nog hyrt de flesta sådana under våra filmkvällar när vi var yngre. Den här filmen tycker jag dock är lite bättre än alla andra. Sitter som fastklistrad när den opopulära tjejen blommar ut och blir en svan och äntligen får kyssa sin älskade prins.
På förmiddagen var jag och Martin o kollade in den sista rean på stan. Hittade ett par mörkgrå chinos på gina för nästan ingenting Nöjd :) Martin hittade lite han med. Träffade Sofia en klasskompis som jobbar på Jack and Jones också, det var kul. Har inte träffat så många från klassen i sommar. Har också lånat Johans tv-spel så satt och spela ett tag förrut och fick lite nostalgikänslor. Idag börjar Hamnfestivalen här i stan så jag och Martin tänkte ta en sväng ner och kika lite, ta ett glas och bara prommenera runt i sommarnatten med varandra. Så som vill jag ha det.
Har köpt en ny hållbarare leksak åt Hektor i gummi som ser ut som ett ben med en pingla i. Heltokig i den är han eftersom den inte går att bita sönder som alla andra leksaker han har :P Nu tror jag det är dags att ta tag i dagens hushållssysslor och vara lite social med Martin. Hoppas ni har det bra där ute! puss o kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar