onsdag 17 juni 2009

Å så gick flyttlasset...

tillbaka till Färjestad. Ni som nu får tankar om jag gjort slut med martin och flyttat hem till mamma igen kan tänka om. Det är ju så att i en tvåa finns det begränsat med plats så med anledning av det fick jag forsla bort mina stora möbler dit och ta med allt lull-lull hit. Det mesta av dagen har bestått av att bära möbler och packa upp. Eftersom Martin redan hade det mesta känns det som vi nu har typ dubbel uppsättning av allt :) vilket iofs kan vara bra ibland, men en del kommer också få åka upp på vinden. Jag är så kluven, vad ska man spara? behöver jag den här? ska jag verkligen slänga denna? Jag som är mästare på att samla på mig grejer har extra svårt för det här. Måste ta tillfället i akt att tacka min kära pojkvän,moder & fader för deras insats vid flytten. Min värld skulle falla fort om ni inte fanns! TACK!

Igår var en härlig dag jag blev nyfärgad i håret tack vare mamma på förmiddagen och på eftermiddagen träffade jag tjejen som ska ta över min lägenhet. När jag ändå var i krokarna passade jag på och träffa Sofia igen. Det var ett kärt återseende med en tur till Ikea med pansarvangen (deras gamla audi) och lyckades faktiskt att inte handla på mig så mycket.

Nyss har jag och älskling bakat världens vackraste jordgubbstårta till Martins pappa som fyller år på midsommarafton men vi ska dit imorn och fira honom eftersom Martin jobbar på midsommar och jag kommer vara på landet långt borta hela helgen med hela tjocka släkten. Ser fram emot och det ska bli riktigt skönt. Har också inhandlat en sovsäck idag som jag ska ha med mig. 30 % på sovsäckar på jysk passa på om ni behöver en...

1 kommentar:

  1. Hej vännen! Allt bra? Tänkte fråga om du är duktig på att färga (bleka) utväxt?? Behöver fixa mitt barr men min mamma bor inte här så hon kan inte fixa mitt :( ha de bra!
    Kramis!

    SvaraRadera