måndag 8 juni 2009

Full fart redan från start

I Forshaga Hembyggdsgård
Dopet i Grava kyrka
Doppresenter

Lite bilder från gårdagen!

Idag har jag varit på Kvarnberget mitt snart forna första hem. Har rensat och tagit hit en del grejer. Känns som det aldrig tar slut! På eftermiddagen tittade mamma förbi med ett brev som hade kommit hem till Färgestad(!) Hade med bullar och hjälpte till och reda upp. Tack mamma!
Tänkte ringa Sofia när jag var i krokarna men tiden bara flög iväg, saknar henne verkligen. Ser också fram emot Annas hemkomst imorn och på onsdag ska jag och Anna och Linda hitta på nått! Ska bli jättekul, för det är så tomt utan dem här hemma. Jag och Hektor gick också en sväng i Mariebergsskogen i förmiddags. Imorn ska jag jobba på kvällen! Väntar på Martin som borde vara hemma snart. När man talar om trollen kommer dem in i farstun :) tjipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar