lördag 15 augusti 2009

ÄMTERVIK NÄSTA

Kära Ämtervik

Snart kommer mammsi på besök, skönt med lite sällskap i mänsklig form. Hektor är ju mer eller mindre alltid här :) Ikväll när Martin kommer från jobbet åker vi upp till Ämtervik, skönt med lite avkoppling. Det är så lugnt och rofyllt däruppe. Imorn är det bockjaktspremiär så Martin kommer vara ute i skogen en del. Kanske tar nån tur ut och letar kantareller eller blåbär. Har också tänkt och jobba lite med mina tentor.
Igår kom Sofia hit efter lite om och men. Var tänkt vi skulle gå ut först men var så jäkla trött och omotiverad till det så tur det löste sig. Kollade på Hot chic på tv och åt chips med dipp,cola och godis :9
Ska börja packa nu :) innan mamma dyker upp!

3 kommentarer:

  1. Hallå!
    Jag jobbar på hotell!

    SvaraRadera
  2. Hoppas bockjakten gick bra (tror jag att jag hoppas). Låter skönt att kunna åka till en stuga lite då å då. Grattis till två årsdagen också! Det var kul när du skickade sms till mig när jag var i Götet :) tack!
    pusspuss

    SvaraRadera
  3. Mmm det är väldigt avkopplande och slippa alla intryck och man kan bara vara och skönt och ha lite större ytor och röra sig på. Älskar Martins mammas grönsaksland där man bara kan gå ner och plocka potatis och sallad :) så goott!!

    SvaraRadera