måndag 24 augusti 2009

SKOLSTART

Sitter och väntar på att min tacopaj ska bli klar, är riktigt hungrig så det ska bli såå gott! Imorse var jag hos tandläkaren för att titta till mina implatat. För alla er som inte vet har jag två "porslinständer" inopererade med titanskruvar. Det såg bra ut men som vanligt var det lite inflammerat pga av för dålig användning av tandtråd. Nån som har nått tips hur man orkar hänga i dag ut och dag in?? Tips mottages varmt! Min tandläkare gillar jag starkt då hon nästan är övertrevlig.
Idag började skolan igen och kursen socialpsykologi. Kändes konstigt när inte alla de man brukar se var där, men det blir ju naturligt att man splittras tids nog. Var roligt och se alla igen efter sommaren. Kursen känns som rena motsatsen till arbetsrätt som jag läste i våras, inte lika strukturerat och en aning flummigare men det blir nog intressant känner redan att det pirrar i magen av spänning. Ja pirrar är kanske och ta i men det känns kul och börja med nått nytt iafl.
Imorn är det dags för skolstartens höjdpunkt: NOLLNINGEN! Ska bli kul och se alla nya pelikaner (vår studentförening) På kvällen är det barrunda och på fm hälsas dem välkomna.
Kvällen tillbringas med tacopaj, cola, prison break och mys vovven!

3 kommentarer:

  1. Varför har du porslinständer?

    SvaraRadera
  2. jag har varit i slagsmål :) hehe nej saknade två tänder som aldrig kom så satte dem in två nya.

    SvaraRadera
  3. haha! jag tror du var en bråkstake som liten ;p

    SvaraRadera