fredag 7 augusti 2009

SOL

Hektor solar
Födelsedagsbarn x 2

Tänkte sätta mig ute på balkongen och sola lite, är sällan man får tid till det och nu när solen har letat sig fram måste man ju ta tillvara på den till max. Igår var jag och Linda på stan och letade presenter till de två födelsedagsbarnen, hoppas det blir bra! Tog oss också varsin glass på Carli Choklad som nu har börjat med italiensk hemmagjord glass i olika smaker. Det smakade underbart för en glassoman som mig. Man känner direkt att det känns äkta både på konsistens och smak. Så för alla er som inte varit där är det ett tips! På kvällen åkte jag och sofia ner till hamnen och mös i det varma sensommarvädret. En härlig kväll!
Ikväll väntar kalas på Färjestad för de två damerna och imorn är det återigen kalas på Färjestad för mamma. Nu ska jag gå ut till Hektor som redan har tagit plats på balkongen och ligger och gottar sig i solen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar