onsdag 12 augusti 2009

FILMMYS


Igår var jag först och fikade med sofia på Waynes, mycket trevligt och så klart glömde jag kvar mitt paraply där. som tur var låg det kvar när vi kom tillbaka. Hittade också en dörrhängare på Claes Ohlsson som jag har i badrummet, inte så snyggt men måste ha nån annanstans att hänga handukarna. På Kvällen åkte jag och Carro i forden och hälsade på Sara på Färjestad. Hon hade så fint i si nya lya. Hon hade varit så flitig och gjort egna hamburgare och egen dressing. Tänk om man hade hälften av din energi :) Smakade mycket bra, Tack Sara!

Efter maten bestämde vi oss för att se på film och jag och Carro åkte ner till Casablanca, stammisbutiken på Norrstrand när man var mindre. Det var som sagt inte igår man var där. Efter den vanliga beslutsångest som uppstår i samband med videohyrande ( Man vill ju välja en bra film) hittade vi en skräckis "Martyrs" en fransk film med tortyr och martyr i handlingen. Den var inte särskilt läskig utan mer vidrig. Störd film kom vi fram till. För alla er som tröttnat på Saw filmerna och har en och en halv timme över kan jag eventuellt rekommendera den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar