måndag 31 augusti 2009

FILMKVÄLL

Har nyss kollat på Män som hatar kvinnor med Martin vid min sida och Hektor i knät :)Provade att hyra direkt på nätet vilket var väldigt smidigt och sen kopplar man in till tv:n. Det skönaste av allt är man slipper ut i regn och snålblåst för att lämna tillbaka filmen sen vilket ju är det segaste med att hyra film. Den var väldigt bra och kan jag absolut rekomendera, och väldigt bra gjord för att vara en svensk film. Man fick sig en tankeställare och moraliska tankar uppkom, speciellt intressant nu när jag läser socialpsykologi, börjar redan bli "yrkesskadad" haha. Köpte pizza till kvällsmat kände verkligen ingen ork eller lust att göra nått varken jag eller Martin. På fredag åker gullet till Jämtland på älgjakt en vecka så just nu tar jag tillvara på alla stunder jag kan och umgås med honom. Imorse hade vi möte med gruppen vilket gick rätt bra kul och sitta och disskutera fritt. Ska kolla på 3:an nu ett program om manlig skönhet och makeover, yummie :) Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar