torsdag 3 september 2009

HÖST



Blivande vinterjackan


Löpardojor för alla höstpromenader!



Börjar känna i halsen och laddar för fullt med echinagard, te, glass och halstabletter. Sov en timme i eftermiddags så det var riktigt skönt. Var till jobbet imorse med lite demogrejer som stått här hemma ett tag nu, skönt när man tar itu med saker. 11 träffades vi i gruppen och blev klara med uppgift 2 som inte ska vara klar än på ett tag, men skönt och "bara" kunna ägna sig åt litteraturen. Har beställt en bok idag med "Hela världen är din" om unga heroinister vilket ska bli väldigt spännande läsning hoppas jag. Igår var jag och Sofia på stan och lilla alva-Sara fick också följa med :) sprang runt på stan och uträttade alla ärendeen som jag hade. Det viktigaste var att byta batterier i min klocka, vilket gjort mig mindre handikappad än de senaste dagarna. Köpte också nya löparskor på rean som jag gått och tittat på länge. Skönt när man är ute och går så mycket med Hektor och ha bra skor. Hittade också en vinterjacka på stadium som jag ska köpa inom en snar framtid. Förra året försvann den jackan fortare än smör i solsken så i år gäller det och vara på hugget.

Hänt en grej som är lite jobbig. Inte mig personligen men sitter så att säga mellan två hjul. Hur säger man till en person som inte vill inse att alla är männskliga och att man ibland handlar utan att tänka sig för innan och att man kommer på det sen. Även om det känns tufft nu så tror jag ändå att det var bra att det blev som det blev för din egen skull, tänk om det hade hänt nått. FÖRLÅT är ett underskattat ord om det används i rätt sammanhang!

Martin åker inte upp förrän imorn så får en sista natt med älsklingen! Kommer bli grymt tomt och sova ensam i över en vecka, men det är väl en vanesak skulle jag tro.
Har också tänkt och börja kolla på True blood en vampyrserie med Alexander skarsgård. Finns upplagt på SVT play mycket praktiskt.
Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar