onsdag 16 september 2009

Hej kära läsare! Kanske den här vore något?
Har lite dötid nu innan true blood börjar. Har varit på ikea med Sofia och A-S som lekte och hade så roligt på barnavdelningen. Blev också en köttbulletallrik med mos och tillbehör för bara 15 :- perfekt så här innan löning och såå gott. Älskar mos!Skulle träffat Emma för att få tillbaks min mob, men hon dök aldrig upp(!) Jaja får väl den imorn på föreläsningen. Var och hämtade min klocka idag och det visade sig att det var ett mekaniskt fel som skulle kosta 400:- och fixa. Så nu letar jag intensivt efter en ny klocka. Den tickar fortfarande men det är väl bara en tidsfråga innan det läger av helt. Svårt det där med klocka (har ju världens smalaste handleder) eftersom det är en pryl man har dagligen, man vill ju hitta en som man trivs med. Någon som har nått tips på en snygg klocka?? I förmiddags tog jag mig i kragen och åkte till gymmet :) Det var väldigt skönt och ett bra styrkepass, känner mig lite mör i kroppen faktiskt vilket är ett bra tecken.

Martin älsklingen kom hem från jobbet med världens halsont så nu är det väl hans tur och få skiten jag hade förra veckan. Bara och hålla tummarna för att man slipper åka på det en gång till. Imorn blir det föreläsning och hemmaplugg och grupparbete. Snart dags och börja skriva på hemtentan också... men det tar vi en annan dag. Sov Gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar