måndag 14 september 2009

PLUGGDAG OCH UPDATE FRÅN HELGEN

Kräftskiva från i lördags
Jag med mitt nya hår

Jag och linda
Kräftskiva stod på programmet i lördags. Det var en mycket trevlig kväll med kräftor hade dock med räkor, paj, sallad och diverse annan plockmat. Vi sjöng en och annan snapsvisa också :)
Eftersom Martin var borta var jag tvungen att åka hem efter förfesten, men det var kul iafl. Fick låna Mattias cykel hem i lördags (TACK!) då det var allt för länge kvar tills bussen gick. Alltså seriöst så hatar jag bussförbindelsen hit ut, går en buss i timmen på kvällar och helger, väldigt drygt är det. Tog mig friheten och låna lite bilder från http://lindaolausson.blogg.se
Blev en heldag i skolan idag med föreläsning och sedan grupparbete. Fick skjuts av en tjej i min grupp vilket var väldigt uppskattat. Ska åka en tur till Färjestad och övveraska familjen snart, handla och göra lite av de vanliga vardagsbestyren. Hoppas er start på veckan har varit bra och att veckan fortsätter bra! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar