måndag 7 september 2009

NU ÄR MÅTTET RÅGAT

Åh vad förbannad jag blir på grannar som inte kan lyssna på musik på lagom nivå. Personen i fråga bor längst ner och vi på fjärde och det skallrar i hela huset. Ska man behöva stå ut med sånt?? En sak är säker jag kommer inte dra mig för och gå ner och säga till om han håller på sen. Det är ju inte första gången det händer, och dessutom mitt i veckan.
Slänger ett öga på Tinas cookalong, gud vad dem stressar omkring blir ju stressad själv, men lite var det allt. Färsbiffar med kantarelltopping kanske är nått man kan våga sig på.
Nu blir det nattkiss med Hektor och sen hämta upp tvätten.
Hoppas er start på veckan har varit bra :)

3 kommentarer:

  1. Jag tycker du ska ringa störningsjouren då måste dom ju betala. Fast de är väl efter 22 kanske?

    SvaraRadera
  2. japp fast det gör dem ju. Det jobbiga är ju att han spelar ju inte hela tiden, så kommer det säkert vara helt tyst när störningsjouren kommer :P När är det du åker till Östhammar? kram

    SvaraRadera
  3. Jag åker imorn bitti ja...
    Mm de har jag oxå tänkt på, om man ringer så slutar dom spela innan dom hinner komma, men spelar dom varje kväll?

    SvaraRadera