tisdag 22 september 2009

MÅNGA BOLLAR...

Ja just nu är det lite intensivt med hemtenta. Har massa o skriva men det kanske jag tar en annan dag. Har varit hos Emma i Edsvalla och pluggat idag och "luftat" lite ideér om skrivandet. Var jättemysigt speciellt när vi inte pluggade och satt och kollade på hus och inredning :) hehe. Hektor har haft en mysig dag på Färejestad, skönt och ha familjen som ställer upp, var där en stund också vilket var trevligt. Kändes som på den gamla goda tiden, fast bättre. Väntar på Martin som verkar bli sen ikväll med, töligt och han som var så trött idag med stackarn. Lite snålt med kommentarer nu tycker jag, så kul och få lite respons på det man skriver och så får jag lite hum om vem som följer mitt liv, hihi!!Hoppas ni har det bra därute! KRAM!

6 kommentarer:

  1. Hej! Visst är de tråkigt när ingen kommenterar, å ändå så är det en massa som besöker. Hur är det hemma annars då?

    kraam

    SvaraRadera
  2. Lycka till med hemtentan!
    Inte många dagar kvar tills ni kommer nu :) Tänkte att vi kunde gå lite på stan på fredag. Tror jag har rast ungefär när ni kommer så ni skulle ju kunna komma förbi skolan så får ni nyckeln av mig. Men vi hörs på torsdag kväll (imorgon redan faktiskt) ;)
    Pusspuss

    SvaraRadera
  3. ja det ska bli superkul och komma bort lite. Det låter bra. Hoppas Anna hittar till skolan för jag gör nog inte det :P haha. Kommer vid 10.00. Japp hörs av imorn och se vad vi behöver ha med oss mm. Kramis

    SvaraRadera
  4. Nu lägger jag mig i litegrann här =P Ah, det vore ju bra o få nyckeln, det där med att hitta till skolan kan ju bli lite svårare..GPS någon? Kram

    SvaraRadera
  5. Följer ditt liv vännen! :-) kram Sofia

    SvaraRadera
  6. Jo det är bra med mej, har haft 6 dagar ledigt nu men imorn börjar det om igen!
    Kraam

    SvaraRadera