måndag 28 september 2009

EN SNABBIS

Ja misstolka mig inte.. håller nämligen på och röjer upp hemma och det blir således ett kort inlägg idag med, tråkigt men sant. Martin jobbar natt för ovanlighets skull så kommer bli svårt och lägga sig i tid. Är ju inge vidare trött heller för den delen. Nu åker sommarjackorna upp på vinden och de gosiga duntäckena ska jag bädda med nu, känns att det börjar bli kallare. Imorn när jag går ut med Hektor skulle det bara vara 4 grader på morgonen , huga!

Helgen spenderades i Esilstuna hos finaste Linda. Som alltid har vi så himla kul ihop vi i Färjestadgänget, precis samma sorts låga humor ;D 'Fredagen lallade vi runt på stan och det blev en hel del shoppat, riktigt nöjd över nästan allt jag köpte. På lördagen bakade vi inför kvällens fest. Det blev cupcakes, och kakor som bara smakade smör (uuch!) Känns alltid skönt och komma bort och inte behöva tänka på allt som finns och göra här hemma. Måste verkligen få ordning grejer både högt och lågt ju. Imorn kommer Emma min nya gruppkompis hit, vilket ska bli kul och så får jag ju en anledning och städa med ;)

Nej nu måste jag återgå, klockan springer ju iväg :O Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar