onsdag 19 augusti 2009

VILL HA!!


Eftersom det är lite si och så med min telefon det hörs dåligt baland annat, så kollade jag runt på lite mobiler och hittade den här finingen :) Nån som vet nått om den? eller nån annan cool telefon? tror jag vill ha en med stor pekskärm iafl. Beställde lite nya höstkläder från H&M förrut bland annat en polotröja med stor krage som jag blev helt förälskad i vilket resulterade i att jag till sist efter avvägning beställde två stycken :P haha. Lite fina smycken hittade jag också. Även Martin beställde en höstjacka och några gosiga varma tröjor. Åh vill att det ska komma nu!!! Helgen på landet har varit riktigt bra. Martin och hans morfar sköt en varsin bock i söndags så igår mumsade vi på grillad rådjursfilé, kantarellsås (av alla kantaareller vi plockat) och sallad från trädgårdslandet, det bara smälte i munnen :) Väntar på att Prison break reprisen ska börja :P kram!

2 kommentarer:

  1. Hej emelie! Vill tacka för det fina kortet jag fick från er i Karlstad :) hälsa tack till mamma och pappa från mig! Skulle du kunna skicka ett sms till mig? för jag har just skaffat mig en ny telefon och då försvann alla mina nummer tyvärr :(
    Hoppas allt är bra med dig kramar från Kusin Nathalie

    SvaraRadera
  2. Japp det ska jag göra! Ja absolut, vad har du köpt för nån mob då? kram

    SvaraRadera