fredag 22 januari 2010

BIO OCH PIZZA

Hela veckan (nästan) har jag varit sugen på pizza, en sån där riktigt god och krämig pizza (som dem som man får utomlands) det har tom gått så långt att jag har drömt om pizza :) Så i kväll ska vi slå två flugor i en smäll och både äta pizza och gå på bio. Filmen vi ska se är "Luftslottet som sprängdes" den sista filmen i Stig Larsson triologin. Hoppas den är lika bra som de två första. Har hört rykten att Lisbeth inte är med lika mycket i denna filmen, synd eftersom hon bärt upp de tidigare filmerna.

På middagen åkte jag och Martin och tränade. körde ett bodybalancepass som jag inte tyckte var fullt så bra som det brukade men det där varierar ju. Har kickstartat denna vecka med träningen igen. Såå skönt att komma igång efter en alltför lång tid av förkylning. Har även kickat igång med min hemtenta, så har kommit över ångesttröskeln lite iafl. Och på måndag börjar C-kursen. Någon som vill skriva med mig?

I veckan har jag också hunnit med att plantera om en blomma som mer eller mindre har ruttnat i stammen, hälsat på de nyblivna föräldrarna Carro och Christoffer vilket var jätte kul och träffas igen. Lille Melwin var ju ännu sötare i verkligheten!!

Nej nu blir det till att snygga till sig och försöka bli lite hungrig iafl. Skulle vara kul och veta vad ni ska göra i helgen? Skriv vettja! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar