torsdag 28 januari 2010

HEKTOR & KLUBBAN

Hektor & Klubban
Hektor & clementin
Åh idag har han hittat på massa hyss lille Hekto. Imorse när jag åt frukost så hör jag han ligga på golvet och knapra på någonting, varav jag tittar ner och ser att han plockat upp clementinskal från papperskorgen och ligger och mumsar på :P Nyss hittade jag honom på soffan med en djungelvrålsklubba i munnen som han hittat på fatet som jag ställt undan när jag skulle torka av bordet. Åh man slutar aldrig att förvånas! Som en bra ledare ska man väl fya på honom men samtidigt kan man ju inte hålla sig för skratt...En lurvhund är vad du är!
Har varit på Ikea med Martin och handlat lite prylar, skulle ju inte ha så mycket egentligen men det blev att det åkte med en och annan skål som inte var planerad ändå :P Roligt och inreda och pyssla med sina nya inköp! Nu är det hög tid för dagens första tentaskrivning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar