torsdag 7 januari 2010

C-VITAMIN BOOST!

Sitter med en mugg grönt te med mint (älskar´t ) c-vitamin tabletter och ecinagard. Har tagit omtag på förkylningen eller har jag någonsin blivit frisk :S oerhört tröttsamt är det iafl. Imorn ska vi åka ner till Martins mamma i Malmö, därav denna hysteri att bli frisk. Känner mig någorlunda och har ju några timmar att sova bort i bilen så att säga, så hoppas det går bra :) Har verkligen sett fram emot att få åka så är jag inte dödssjuk så följer jag med. Vi ska också ner till Hektors förre ägare och hälsa på, undrar hur han reagerar när han kommer tillbaka till sin gamla hundgård. Ha köpt en mjuk fäll på Ikea som han ska ha i buren i bilen, varmt o skönt måste det vara när vi ska åka så långt. Igår var sista dagen med antibiotika så hoppas det går bra under helgen. Just nu läser jag den senaste boken i Camilla Läckbergs serie "Fyrvaktaren" den håller samma klass som de tidigare. Har ju även gjorts tv-serie som gått nu i jul på 1:an "Stenhuggaren" och "olycksfågeln" Jag tycker böckerna är helt klart bättre än serierna och fångar upp mystiken bättre men de är klart sevärda. Vad tycker ni? Nu blir det bädda ner sig under filten med Hektor och se sista sagan om ringen (Bra med några timmars underhållning)KRAM!

1 kommentar:

  1. Krya på dej gumman! Hoppas resan går bra å att ni får de mysigt :) kraam

    SvaraRadera