onsdag 27 januari 2010

SKRIVANDE

Är nyss inkommen från en långpromenad och kinderna känns så där härligt kalla men rosiga. Har idag testat mitt nya schampo som jag köpte igår Synops tror jag det hette, det var helt ok! Nu kom Martin hem också! han har varit ute på nattliga räväventyr. Har kommit igång bra med det sista av hemtentan och det rullar på bra.
Ett tag såg det ut som jag skulle tvingas skriva c-uppsatsen själv eftersom alla redan hade någon att skriva med och det är stränga regler för att man inte får skriva 3 personer, men nu är det iafl bestämt att jag och Erik ska skriva. Känns tryggt och ha någon och bolla sina tankar med för jag kan bli otroligt insnöad när jag sitter och skriver själv.

Det är mycket roligt på programmet framöver - På lördag är det fest för Ida och Emma,
den 4 feb är det personalvetardagen i skolan med intressanta föreläsare och på kvällen blir det bankett med trerätters där kvällen avslutas med en välkomstfest på tempel (fd arena) för alla studenter!
Dagen efter drar jag och Anna till E-tuna för att hälsa på Linda och på lördagen kanske vi tar en tur till Sthlm. Den 8 ska jag klippa mig, känns inte jättelångt nu men gött och fixa till det lite.
9 feb är det min födelsedag :) den 12 feb firar vi att citat"Martin har stått ut med mig i 2,5 år" han jobbar så har bjudit klassisarna på tårtkalas istället. Den 14 feb är det Alla hjärtans dag! En hektisk vecka för Martin med andra ord ;) Nej nu ska jag återgå till skrivandet.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar