lördag 16 januari 2010

LÖRDAGSKVÄLL

Åh vad jag älskar doften av fiskgryta, det bara vattnas i munnen på mig här hemma! Har spenderat nästan hela dagen på Färjestad. Slängde lite skräp och var ute och gick med Hekto. Blev mat och fika med familjen, härligt och umgås! Fick ett ryck igår och lämnade in en travkupong med lite random hästar som jag tyckte lät bra och kikade lite på vad mosters karl hade för travtips och komma med. För att vara första gången jag spelar på trav i hela mitt liv tyckte jag det var rätt hyffsat med tre rätt, hade dessutom flera stycken som låg bra till. Kanske får göra ett nytt försök till helgen, för det var rätt kul måste jag motvilligt erkänna :)
Martin jobbar i helgen, så jag och Hekto får klara oss bäst vi vill. En tjej i klassen hade fest i kväll men eftersom jag fortfarande är lite hängig satsar jag på att bli helt frisk i stället. Kommer flera fester framöver skulle jag tippa...
Så skönt att ha plockat undan alla julsaker, blir lite luftigare och neutralare här hemma. Man undrar alltid var alla grejer har tagit vägen. Tyvärr blev det inget fotograferat i Malmö men det var jättebra förrutom att jag var sjuk då. Ser fram emot att åka ner till sommaren igen!
Imorn eftersom jag inte skulle jobba blir det pluggdag, måste verkligen komma igång med hemtentan nu. Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar