onsdag 1 april 2009

april, april din dumma sill...


Kungen och drottningen har kommit till Karlstad idag... nej det är inget aprilskämt, dock har jag inte sett till dem :P

Dagen började med att jag vaccinerade mig twinrix mot hepatit A och B. Känner mig fortfarande lite öm i vänsterarmen.Martin fick Havrix tror det endast är mot hepatit A, undrar varför? När jag ändå var i krokarna passade jag på att hälsa på mamma och pappa. Hjälpte mamma att färga håret, blev riktigt fint måste jag säga.


Idag har dem glasat in balkongen :D jippie! nu kan man sitta där och steka, speciellt när det är sånt här väder. Har också hittat vårt soprum med sortering efter de här månaderna vi bott här. Bättre sent än aldrig.


Var iväg till Bergvik och hämtade ut dukoral, är mot kolera och magdiarré när vi ska till egypten. Helt ruinerad har jag blivit av sjukvården idag, förstår inte hur jag ska få det att gå ihop denna månad. Det är inte gratis med vaccinationer inte gott folk!


Hektor var lite putt imorse då vi var tvungna att ha honom instängd i sovrummet medan de grejade med balkongerna. Sen var det en mätgubbe här och då blev han så glad, han blir alltid helt till sig när det kommer folk, och det gjorde det ju igår. La familia kom och inspekterade vovven. Han var så upprymd att han inte visste var han skulle ta vägen. Jag hade bakat sockerkaka med kakao och banan, mums!


Ikväll spelar FBK sin första finalmatch mot HV71. Sara må bäste lag vinna, mohaha :) Kvällens tv-plan iafl. Snart ska jycken rastas med... hinner knappt göra nått innan man ska ut igen.


Puss och hej!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar