torsdag 16 april 2009

Fullt ös

"Hektor hjälper matte med tvätten"

Idag vaknade jag som vanligt av byggarbetarna som håller på med balkongerna 07:00 pip! det borras och bonkas. Sover oroligt om nätterna också, vet inte vad det beror på ?brukar ju alltid sova som en stock annars. Håller på och tvätta lite.

Igår var jag och hektor och hälsade på hemma hos föräldrarna på Färjestad. Det gick hem hos hektor och både mamma och pappa fick en gossugen hund i knäet, han är allt en tok :) Jag och mamsen gick en promenad och vi mötte massa hundar men som tur är höll han sig någorlunda lugn. Måste börja kika på alla dessa hundprogram för att få nån fason med det där. Blev också bjuden på mat på Freden. Jag och mamma och pappa var och åt regnbåge med potatis och citruscréme, smaskigt var det! Mysigt och göra nått tillsammans, kändes lite som när man var mindre och man bara var utan att man behövde bry sig om något, mamma och pappa ordnade :D hehe. Tack för en trevlig middag! Sen bar det av hemmåt för att sedan åka in till jobbet, var allt lite trögt igår. Hade hellre velat sitta ute i solen istället.

Idag kommer min jämnåriga kusin Nathalie på besök och ska stanna hela helgen. Ska bli superkul med en riktig tjejhelg! Tänkte göra tacopaj sen i kväll. Ett recept som finns på arla.se jättegott som jag tycker ni ska prova!

Ska också hinna med och handla, förstår inte hur allt kan ta slut så fort? och städa det sista.

Puss på er allihopa!

1 kommentar:

  1. Nämen heej :) satt å kikade på andra bloggar i karlstad så hittar jag dej :) trevligt! Såg att du hittat sop sortering! Har vi en sån? hahahahaha! den måste du visa!
    Kram Linda

    SvaraRadera