lördag 11 april 2009

Kärt återseende

Hektor gillar att sola på balkongen

Idag harkarlstad fullkomligt badat i sol, helt underbart varmt har det varit. Satt först o solade lite med Hektor på balkongen, sedan gick jag och grannen Linda ut och gick med Hektor. Så skönt med lite sällskap och gå och töla lite om ditten och datten. Gillar starkt detta med vänner på nära håll så man kan göra spontana grejer med.
Linda
Jeja Jag

Pastasallad

Åkte sedan ner till stan för att möta upp Linda och Jeja som dagen till ära var hemma. Var sjukt många månader sen jag såg den tösen senast. Åt pastasallad med kyckling och samtidigt invigde jag Waynes uteservering med solen gassande i ansiktet. Sen blev det en sväng på stan, inget shoppande pga av min kassa ekonomi tyvärr. Mycket fint såg jag som jag skulle kunna tänka mig. Varför är det alltid då man inte har pengar som allt blir så lockande att köpa!?
Igår var Johan här på påskmiddag, mycket trevligt. Han hade också med hela sitt dvd bibliotek :) vilket var mycket uppskattat. Vissa filmer gick då inte och spela, men hämtat hit min dvd så nu verkar alla filmer som inte funkade igår funka. Har några godingar som jag tänkt se:
  • Twillight - vampyrfilmen
  • Slumdog millioniare - vilket har fått höga betyg av alla kritiker
  • Låt den rätte komma in - som jag tänkt se snart

Återkommer med recensioner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar