lördag 4 april 2009

Lördag?

Hello därute!
Måste ju börja skriva några rader om gårdagens fenomenala finalmatch som ledde till seger. JAAA!! Det var verkligen en spännande match med mycket fart och fläkt. Peter, Martins kompis var här och vi åt en smaskig potatisgratäng med älgkött (vad annars? :D ) sen avnjöt vi hockey när den är som bäst. som otur jobbar jag imorn kväll när nästa match går av stapeln. Efter några öl blev Martin också extra kramsjuk vilket var mysigt ;). Sammanfattningsvis en mycket bra dag!

Imorse kändes det som sön, en sån där seg grå dag som jag tycker söndagar oftast är. Jag och martin åkte iväg en sväng och tränade. Han på livskraft och jag på Sats. Var skönt och röra på sig lite, trots att jag fortfarande känner mig svag i vänsterarmen efter sprutan.

Martin har ägnat kvällen åt bäverjakt, jag och Hektor ponken är här hemma. Ska försöka läsa lite arbetsmiljö, men det är ju inte alltför rolig läsning. Håller också på och läsa "I taket lyser stjärnorna" är egentligen en ungdomsbok. Handlar om en tjej i 7 an vars mamma har cancer. Man får följa hennes tankar och känslor i skolan och hemma. Hög igenkänningsfaktor och känns som man förflyttas tillbaka till sin egen högstadietid.

Eftersom man inte har alltför gott om cash blir det många hemmakvällar och jobbkvällar nu. Men känns så värt och få åka till Egypten, även om det går en hel del pengar till det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar