söndag 26 april 2009

Sunny Sunny day

Måste ju berätta lite om gårdagen. Dagen inleddes med en smoothie, så otroligt smidigt och gott! Satte mig sen på balkongen och stekte lite i solen, försökte lösa melodikrysset men det gick inge vidare igår. Hehe många vuxenpoäng det där med melodikrysset :) Åkte sedan in till staden för att shoppa lite. Köpte nya bordstabletter i plast, funkar ju inte i längden med tyg även om det är finare. Så nu är matbordet så fint med tabletter och plockade lite vitsippor här om dagen.

Har också hittat en otrolig god parfym som jag testade igår på Kicks. Tror det var channel en rosa flaska (nån som vet?) Fick också bort Hektors fästing med en pincett som jag köpte. Sen blev det ett par tuggben till vovsingen också.

Åkte direkt sen till universitet för lite volleyboll, var riktigt skönt även om man behöver träna lite mer haha. Senare på kvällen åkte jag tillbaka upp till Kronoparken för en härlig grillkväll med vännerna. När solen gick ner gick vi in till Emma för ölspelet. Var chaufför så var nykter hela kvällen, blev lite sugen dock, men mår bra idag :)

Ölspelet blev riktigt kul, svårt när det blir för många regler.
Idag har jag varit på Willys och storhandlat, så himla skönt och öppna kylen och det finns en massa gott och välja på. När jag åkte hem började det regna, och gårdagens väder var som bortblåst. När jag kom hem gjorde jag en jordsgubbssmoothie mumma vill jag lova och satte mig med ledighetshandboken :P Har också börjat kolla på mina gamla hemtentor som jag måste komplettera. Nu sitter jag och kollar på van vetereen.
Häromdagen var jag till KBAB, så nu har jag äntligen sagt upp min lilla etta. Har trivts jättebra men bor ju mer lr mindre hos Martin nu så känns onödigt att stå med två bostäder. Senast 1 aug lr 1 juli om någon kan ta den då. Imorn är det en sån där härligt lång skoldag igen. Ska också lämna in min cykel för reparation.
Good night folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar